Tegother for a shared future

cross-border consumption is more frequent and diversified

Sicondu à i dati di impurtazioni jingdong è una. sottu l 'iniziativa "One Belt And One Road". u cummerciu en ligne trà China è u restu di u mondu sviluppa rapidamenti. Attraversu cross-cunfini e-cummerciu. bè Chinese sò vindutu à più di 100 paesi è rughjoni. cumpresi Russia. Israele. Korea South è Vietnam. chì sò firmatu i ducumenti cuuperazione à custruisce nzèmmula a lu "One Belt And One Road". U circulu di lu cummerciu nanu hè pocu sviluppata à parechji i paesi à l 'Europa. L 'Asia e l' Africa. U mercatu Chinese aperta è spùntanu hè dinù furnì novi punti la crisciuta ecunòmica di a custruzzione di i paesi cuuperativa "One Belt And One Road".

Sin'à avà. China hà firmatu 174 ducumenti cuuperazione in u costruzzioni nzèmmula a lu "One Belt And One Road" cù 126 paesi è 29 urganisazione internaziunale. Attraversu l 'analisi di impurtazioni è a cunsumazione di Poni dati' i paesi, sopra u rimpianu d. u Menu di ricerca jingdong grande dati trovu chì China è lu "One Belt And One Road" cummerciu cu 'i paesi cuuperativa prisenta cinque tinnenzi. e la "strata sita nanu" cunnessi par e-cummerciu cross-fruntiera hè esse qualificatu.

Nuages ​​1: caccià los nanu expands rapidamenti

Sicondu à un rapportu publicatu da u grande dati jingdong Menu di ricerca. bè Chinese sò statu vindutu à cross-cunfini e-cummerciu à più di 100 paesi è regioni cumpresi Russia. Israele. Korea South è Vietnam chì sò firmatu i ducumenti cuuperazione cù China à custruisce nzèmmula "One Belt And One Road". rilazzioni cummirciali Online sò sviluppata da Eurasia di l 'Europa. L 'Asia e l' Africa. è parechji i paesi africani hannu arricivutu zeru breakthroughs. cummerciu nanu Cross-cunfini hà dimustratu vitalità suchju sottu à u "One Belt And One Road" iniziativa.

Sicondu à u rapportu. à mezu à i 30 di i paesi cù u più grande crescita in una è a cunsumazione di distancia in 2018. 13 sò da l 'Asia e l' Europa. tra li quali Vietnam. Israele. Corea di u Sudu. Ungheria. Italia. Bulgaria e la Pulonia sò i più alti. L'altri quattru stati occupati da Chile in Sud America. New Zealand in Oceania e Russia, e Turkey à traversu l 'Europa è l' Asia. In più. i paesi africani Morocco e Algeria dinù arricivutu rilitivamenti àuti crescita in cruci-cunfini a cunsumazione di e-cummerciu in 2018. l 'Africa. South America. America di u Nordu. lu Mediu Urienti e 'altri lochi di u los privatu messe à esse attivi online.

Tendenza 2: cunsumazione di cross-fruntiera hè di più frequenti è divirsificata

Sicondu à u rapportu. u numeru di ordini di "One Belt And One route" i paesi partinarii custruzzione cù a cunsumazione di cross-cunfini e-cummerciu in jd nel 2018 hè 5,2 volte chì in 2016. In agghiunta a cuntribuzione di i rivenuti di novu utilizatori. u ultrahigh di i cunsumatori da parechji paesi cumprendu beni Chinese à cross-cunfini sterni e-cummerciu hè dinù più numarosi assai. wireless Mobile e Accessori. rug in casa. biddizza e salute i prudutti. piante è prudutti internet sò i prudutti Chinese più pupulare in marcati oltremare. In u passatu trè anni. gran cambiamenti anu esaminatu in u categorie di diploma di a cunsumazione francese online. Comu l 'idea di tilatica wireless e piante decreases è l' idea di necessities cutidianu aumenta. lu rapportu tra manifattura Chinese è a vita cuttidiana di genti oltremare addiventa cchiù vicina.

In termini di tariffa crescita. biddizza e salute. extra soi. locali è altre categorie vitti lu cornu manda. siguita di ghjoculi. scarpe e stivali. e divertimento Audio-visuale. Nelso noir. humidifier. Zahnbürste ilettricu hè una grande dimensione à a vendita di categorie olivi. At prisente. China hè pruduttori è palumbo grande paese di u mondu di salumeria in casa. "Passa glubbali" vi creà novi sbocchi prufessiunali per Chinese marche casa Sushi.

Fratelli 3: grande diffirenza in marcati una è a cunsumazione

Sicondu à u rapportu. struttura di a cunsumazione di distancia cross-cunfini varia assai tra i paesi. Dunque. paginatura mercatu urigine di e strategia localisation hè di granni significatu di l 'matematiche di u pruduttu.

At prisente. in u rughjonu Asian rapprisintatu da Korea South, è à u mercatu Russian vechja di l 'Europa è l' Asia. u sparte a vendita di i telefuni wireless e piante principia à calà. è i fratelli di categuria espansione hè assai chiaru. Comu u paese cù i più cunsumazione di cross-cunfini di j'ai online. u vulume di i telefuni wireless e piante in Russia sò abbandunatu da 10,6% è 2,2% rispittivamenti in u passatu trè anni. Mentre u vulume di capelli. salute. extra soi. forniture Distribuzione. locali e joca sò cresce. i paesi European rapprisintatu da Ungheria, hannu sempri un pocu grande dumanda di tilatica wireless e Accessori. è u so vulume Poni di biddizza. salute. borse è doni. e scarpe e stivali sò cresce assai. In South America. rapprisintatu da Chile. u vulume di i telefuni wireless diminuinu. mentri li vendita di prudutti inteligente. piante è prudutti digitale cresce. In i paesi africani rapprisintatu da Morocco. l 'idea di a vendita una di i telefuni wireless. panni è extra casa hà cresce assai.

Tendenza 4: "One Belt And One route" i paesi vendenu ancu in China

In 2018. Corea de Giossu. Italia. Singapore. Austria. Malesia. Nova Zelanda. Chilì. Tailanda. L 'India è Indonesia era la cima BENAGLIO di i prudutti, lungo "" One Belt And One Road "" linia in termini di vendita online. secondu a data, ligna l'd. À mezu à l 'ora di merci online. pastu e scuole. biddizzi trucco è cura a peddi i prudutti. stirà. panni. è granu ufficiu urdinatore sò i categorie incù u vulume di vendita più.

Cù giada di Birmania. mobili parchet è altri bè vendita ancu in China. u vulume di e merchenzie signìfica da Myanmar in 2018 cresce da 126 voti paragunatu cun 2016. Hot vendita di manciari fresca cilena in China anu bisognu impurtazioni di merchenzie cilena in 2018. cù a vendita cunsumadore, su 23,5 volte da 2016. In Campu Tondu. impurtazioni di China da u Philippines. Pulonia. Portugallu. Grecia. Austria e àutri paisi. u vulume di vendita hà truvatu dinù rapid growth. U spaziu mercatu è vitalità purtatu da multi-livellu aghjurnamentu cunsumazione di China aghju creatu novi punti la crisciuta ecunòmica di lu "One Belt And One route" i paesi cuuperativa.

Tendenza 5: "One Belt And One Road" ammustrava ecunumia si grandi impulsu

In u 2014. l'China cunsumazione impurtazioni fù dinù cuncintrati in u latti marmura. cusmeticu. borse è essayer è altre categorie. In 2018. bombò New Zealand. STUZZICADENTI. bonbucconi Chile. Indonesia tagliatelle mumentu. Austria boi rossi è altri prudutti FDG ghjornu aghju vistu rapid growth. è i prudutti signìfica sò intruti in a cunsumazione di i ghjorni di i residenti Chinese.

In 2018. u Tripollar metre rf bellezza Israeli hè divintatu un corpu. soprattuttu à mezu à i "post-90" cunsumatori in China. ciliegie Chile. Thailand tigre neri shrimp &. chivì è altri New Zealand di parechji anni. In più. materia da parechji paesi d'origine divintari l 'etichetta di roba di qualità. U ghjocu di vinu chì face da cristal Czech. i mobili chi Burmese Hua limu. giada face. artigianatu. lu chiumazzu ca lattice Thai face. mattess. evoluèghjani in Indian messa da a marea appena tappa da a scena.

In termini di vulume di vendita. cusmeticu Korean. i prudutti casgili New Zealand. stuzzichini Thai. stuzzichini Indonesian. e pasta, sò i prudutti signìfica cchiù pupulari, lungo "One Belt And One Road" itinerariu. cù ultrahigh altu a cunsumazione è aiutatu da ghjovanu i cunsumatori. Da u puntu di quantità a cunsumazione. lattice Thai. New prudutti Zealand casgili e piante Korean sò assai pupulare à mezu à i travagliadori white-cuddaru urbanu è ghjente di classi media chi pagari attenti à a qualità di a vita. U tipu 'urìggini di sti diploma riflette dinù l' attuali di cunsumu aghjurnamentu di a China.


Post time: May-21-2019